ŠKODA KAROQile pakutakse valikut viiest kaasaegsest Volkswageni kontserni EVO põlvkonna mootorist võimsuste vahemikus 81 kW (110 hj) kuni 140 kW (190 hj).
Iseäranis tõhusate TSI-mootorite sissepritse töötab kuni 350-baarise rõhuga. Diislite õhkupaisatav lämmastikoksiidide (NOx) kogus on heitmenormidega ettenähtust märgatavalt väiksem tänu heitgaaside topeltdoseerimisega järeltöötlusele. ŠKODA pakub 2.0 TSI mootorit võimsusega 140 kW (190 hj) ainult KAROQ SPORTLINE’ile koos 7-käigulise DSG ja nelikveoga. Võimsaimale diislile on nelikvedu ja 7-käiguline DSG saadaval lisana.
Johannes Neft, ŠKODA AUTO tehnikadirektor: „Meie moodsate EVO-mootorite praegune põlvkond võimaldas meil teha autod tõhusamaks, vähendades samal ajal heitgaaside CO2 ja NOx sisaldust. Diislite puhul kasutame eriti tõhusat heitgaaside topeltdoseerimisega järeltöötlust ning bensiinimootoritel vähendame kütusekulu muuhulgas kõrge sissepritserõhuga. Praegused mootorid saavutavad oma võimsuse harmoonilisemal moel.“
Äärmiselt tõhusad EVO-mootorid ja väiksem heitmehulk
ŠKODA võttis kasutusele hulga tehnilisi meetmeid, et muuta praeguse EVO põlvkonna mootorid veelgi tõhusamaks ja kahandada nende heitmehulka. Diislitel aitasid kütusekulu vähendada optimeeritud kaaluga väntvõllid, põhjalikud muudatused väljalaskegaaside teekonnas ning turbo, sissepritse ja termoregulatsiooni süsteemides. Lisaks on TDI-mootorid varustatud edasiarendatud SCR-heitgaaside järeltöötluse süsteemi ja kahe katalüüsneutralisaatoriga. Topeltdoseerimiseks nimetatava protseduuri käigus pihustatakse AdBlue’d kahe üksteise järel paikneva SCR-katalüüsneutralisaatori ette, mis vähendab lämmastikoksiidide (NOX) sisalduse heitgaasides kaugele alla ettenähtud piirnormi.
EVO põlvkonna bensiinimootorid on eelkäijatest veelgi tõhusamad. Kõrge sissepritserõhk – kuni 350 baari – vähendab hüdraulilisi kadusid ja kütusekulu. 1.0 TSI ja 1.5 TSI mootoritel asendab malmist silindrihülsse uuenduslik pulberkattega kiht paksusega kõigest 150 μm (0,15 mm). See vähendab sisehõõrdumist, mis omakorda vähendab kütusekulu ja heitmekogust. Kuna soojus põlemiskambris jaotub ja hajub paremini, väheneb ka kogu mootori soojuskoormus. 1.5 TSI on varustatud silindrite väljalülitamise süsteemiga (Active Cylinder Technology ehk ACT), mis mootori väikese koormuse korral lülitab välja kaks silindrit ja vähendab kütusekulu.